jueves, 7 de diciembre de 2017

Tender stories


¡Hola a todos! Hoy quiero compartir con vosotros, un año más, la Tender Stories Nº 7 de Tous, y es que ya sabéis que soy fan de sus campañas. Este año está también protagonizada por guapísima Gwyneth Paltrow, y se trata de una historia de amor y misterio a través de su precioso medallón. Y es que la nueva colección de Tous está inspirada en las joyas con historia, aquellas que tienen un significado especial y están cagadas de recuerdos.

Yo recuerdo que cuando era pequeña, mi abuela tenía un colgante con una mano de Fátima, que simboliza la protección, y me ha encantado la versión que ha hecho Tous y que llevo en las fotos. Me encantan este tipo de joyas que traen buenos recuerdos y además son preciosas. Veréis que todas las que llevo de la colección son una pasada, como los maxi anillos que son muy tendencia.

¿Y como es de mono el bolsillo de terciopelo rosa? Me parece ideal ahora que llegan los looks navideños y la época de pensar en regalos especiales. Espero que os guste el video y las fotos tanto como a mí. Muchos besos







*  FOLLOW ME ON  * 

 FACEBOOK  -  TWITTER  -  INSTAGRAM






12 comentarios:

  1. Tengo ese bolso en varios modelos, sin duda, ésta colección en terciopelo es preciosa.
    Besos.

    Gemeladas

    ResponderEliminar
  2. El outfit es maravilloso; el bolso es genial.
    Besos
    https://midnighttrendy.blogspot.com.es/

    ResponderEliminar
  3. I am a bag addict and I like a lot your! I did not know Tender stories ( I like it!!!)

    ResponderEliminar
  4. nteresting approach to the subject, it's all good, you keep going!
    I

    ResponderEliminar
  5. تور بالی معروف ترین و پرطرفدارترین تور اندونزی است. شهر بالی اندونزی یکی از محبوب ترین نقاط گردشگری جهان است که چندین بار به عنوان بهترین جزیره مجلل جهان در مجله ی بین المللی مسافرت انتخاب گردیده است. این جزیره به دلیل داشتن سواحلی حیرت انگیز، طبیعتی بی نظیر، هتل ها، مراکز اقامت و رستوران های مجلل، همواره تور بالی را به یکی از اصلی ترین گزینه های سفر برای مردم دنیا قرار داده است و درست به همین دلیل در اکثر ماه های سال این جزیره مملو از توریست هایی از سراسر جهان است.
    اگر از برخی باران های سیل آسای فصل زمستان چشم پوشی کنیم، هر زمانی را که در طول سال برای دیدن بالی انتخاب کنید اشتباه نکرده اید. روزهای آفتابی و شب های خنک بالی این جزیره را به بهشتی افسانه ای برای توریست ها تبدیل کرده است.‬‬ سواحل زیبای بالی همواره برای گردشگران این جزیره جذابیت خاصی داشته است، بخصوص سواحل نوسادوا که در رتبه بندی جهانی، رتبه پنجمین ساحل زیبای دنیا را کسب کرده است. گفتنی است این منطقه از وجود هتل های بسیار مجلل، رستوران های بی نظیر و کشتی های لوکس تفریحی نیز بهره مند می باشد.می گیرند. مطمئنا جزیره بالی که در این فصل آب و هوای بی نظیری دارد نیز یکی از نقاط مورد نظر خیلی از گردشگران مشتاق ایرانی ست؛ پس اگر شما هم از هم اکنون تور بالی بهار 97 را برای سفر جذاب بهاری خود مد نظر دارید، بهتر است همین حالا با کاروانیک تماس بگیرید...

    ResponderEliminar
  6. احتمالا شما هم پیش از این به فکر سفر به یک کشور اروپایی برای گردشگری و سفر و یا حتی مهاجرت افتاده اید و طبیعتا بزرگ ترین مشکل شما در این راه نحوه اخذ راحت ویزای شینگن بوده است.
    گرفتن ویزا امری بسیار زمان بر و مهم است که قبل از هر کاری شما باید به دنبال آن باشید. این پرسه به شدت زمان بر است و شما باید برای صرفه جویی در زمان خود در ابتدا راهکار های اصلی گرفتن ویزا را بدانید و تا بتوانید به سوال چگونه راحت ویزای شینگن بگیریم پاسخ بدهید. در این پست به تمامی این موارد برای گرفتن ویزای شینگن میپردازیم.
    بطور مثال پس از وقایع فجیعی که در کشور سوریه رخ داد شمار زیادی از مردم این کشور به کشورهای گوناگون اروپایی بخصوص آلمان مهاجرت کردند. در مقاله امروز ما می توانید هرآنچه درباره ویزای شینگن باید بدانید را فرا بگیرید و راحت;تر و بی دردسرتر برای دریافت این نوع ویزا اقدام کنید.
    اما همانطور که می دانید مهاجرت و اقامت در کشورهای بیگانه مستلزم گرفتن ویزا برای ورود به آن کشور و در ادامه دریافت کردن اقامت است؛ البته این مورد در شرایط خاص همچون آوارگان سوری صدق نمی کند. کشورهای اروپایی در سراسر جهان همواره از محبوب ترین کشورها برای مهاجرت و اقامت بوده اند. از آنجایی که احتمالا می دانید اکثر کشورهای اروپایی عضو اتحادیه اروپا هستند و بجز چند کشور عضو اتحادیه بقیه کشورها ازقانون ویزای شینگن تبعیت می کنند؛ بدین معنا که شما با برخورداری از ویزای شینگن می توانید بدون هیچ مشکلی بین تمامی کشورهای این اتحادیه (بغیر چند کشور) سفر کرده و نقل مکان کنید.

    ResponderEliminar
  7. طبیعت بسیار زیبای بالی در کنار امکانات مناسب رفاهی باعث شده است تا تور بالییکی از تورهای بسیار محبوب جهانگردان علاقمند به شرق آسیا باشد. بالی دارای سواحل بسیار زیبا و آبی بسیار زلال برای انجام غواصی و انجام ورزش های آبی می باشد.هتل های بسیار زیبا در کنار رستوران ها و کافه های بسیار زیبا در کنار ساحلریال قدم زدن بر روی شن های سفید و دیدنمنظره غروب آفتاب می تواند از هر نظر بسیار زیبا و رویایی باشد.از دیگر جاذبه های این جزیره معابد متعددی است که با توجه به فرهنگ و تاریخ این مکنطقه ساخته شده است و خود به یکی از مهمترین درآمدهای اقتصادی این این منطقه بدل گردیده است.جنگل اوبود مانکیاین جنگل تحت برنامه مدیریتی ملی حفاظتیاست و از آن به خوبی مراقبت می شود. این جنگل پر از درختان بسیار زیبایی است که به آسمان قد کشیده است. از دیگر نکاتی که خود بسیاری از خانواده ها را به این جنگل می آورد دیدن میمون های بسیار بازیگوش است.

    ResponderEliminar
  8. ما یک منبع اطلاعاتی شگفت‌انگیز در حوزه شرط‌بندی ورزشی هستیم. با ارائه تحلیل‌های دقیق، نکات استراتژیک، و اخبار جدید، ما تلاش می‌کنیم تا علاقه‌مندان به شرط‌بندی را به یک تجربه هیجان‌انگیز و موفق هدایت کنیم. از معرفی تیم‌ها و بازیکنان برتر گرفته تا نکات مهم مدیریت مالی، ما همواره به‌روز و اطلاعات مفیدی را ارائه می‌دهیم. پیج ما، جایی است که هواداران شرط‌بندی با دانش بیشتر و انتخاب‌های هوشمندانه، به دنیای هیجان این عرصه وارد می‌شوند.

    ResponderEliminar